torsdag 3 november 2011

Shoppat inför Ladies Night

Har precis kommit hem från en shoppingrunda med Emelie. Jag var tvungen att hitta någonting till imorgon, för då blir det Ladies Night för hela slanten. Vi är ett gäng tjejer som ska gå för vi firar att en i gänget har fyllt 25 år. Grattis Emelie. Ja hon heter också Emelie. I min närmsta kompis krets har jag 4 Emelie, plus att min syster heter Emmelie. Så ja ni förstår att det är lite krångligt att hålla isär :)

Hur som helst så hittade jag faktiskt en klänning på Lindex av alla ställen, en jättesöt fast också väldigt tight spetsklänning. En sån där "liten svart" som man brukar kalla det. Den lär funka i många sammanhang. Jag brukar aldrig köpa tighta klänningar, jag känner mig helt enkelt inte bekväm, men nu tog jag modet till mig. Jag börjar känna mig lite mer bekväm i min kropp! Sedan köpte jag ju en sån där häftig mirakel gördel också som höll in allt det där man helst vill ha bort! Perfekt! Jag såg till och med slank ut, för att vara mig. Jag lovar att visa resultatbilder "Före" och  "Efter" gördeln har gjort sitt mirakeljobb :)


Tröja HM: 149 kr. Klänning Lindex: 249 kr. Gördeltrosor Lindex: 199 kr.

 Sedan hittade jag även en svart tröja som var väldigt snygg. På bilden ser den ju mest ut som en påse, men den räfflar sig så där snyggt mellan tuttarna och satt tight och läckert i övrigt. Ska försöka ta kort på mig själv i kläderna i fortsättningen och inte bara så där på golvet! Kanske ska man våga visa sig lite mer på bloggen :)

Tights Polarn o Pyret: 199 kr. Strumpor Polarn o Pyret: 50 kr. KISS-mask Lindex: 5 kr

Det var 35% REA på alla randiga plagg inne hos Polarn o Pyret också så självklart var jag tvungen att köpa hem lite kläder till Wille. Dessa tights tycker jag är perfekt att ha hemma när man myser och dom är så mjuka och sköna! Jag skulle vilja ha dom i alla färger och storlekar. Synd att PoP kläder är så fruktansvärt dyrt, jag vill ha allt allt allt! Den där Masken hittade jag inne på Lindex. Den kostade 5 kronor. Jag och Magnus har börjat spara på saker som Wille i framtiden kan använda som maskerad-kläder. Det roligaste jag visste när jag var liten var att klä ut mig. Klart att jag vill kunna erbjuda wille den lyckan också genom att samla på mig massa roliga maskerad kläder :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar