torsdag 3 november 2011

Wille har lärt sig gå



Nu fick vi det äntligen på film. Willes små söta steg, med armarna upp i luften för att enkelt kunna bli fångad om han skulle falla, men förmodligen också för att hålla balansen. Så söta små trippande steg. Ni hör på mitt fniss och flabb att jag blir så otroligt lycklig över att se dessa små steg. Det är väldigt häftigt att se sitt barn gå så här precis i början! Sen blir jag ju lycklig över att höra hur stolt Wille blir över att han kan det också. Han skrattar under tiden han går och bara skiner upp. Så härligt! Detta är en av flera hundra små vandringstrippar han har tagit idag, så nu går det väldigt snabbt fram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar