tisdag 29 november 2011

Nya Elle, Elle(r) inte?


 Nu har nya Elle kommit. Egentligen tycker jag inte att modetidningar är intressant, jag har så dålig koll och jag vet absolut inte vad som är inne eller ute och lär aldrig lära mig det heller. Men jag VILL verkligen kunna, jag VILL vara intresserad, jag VILL klä mig rätt för min kropp. Så jag tänker att läser jag bara tillräckligt många tråkiga ELLE, eller tittar på modeprogram och läser modespalten i tidningarna, då kanske jag börjar lära mig att tycka om det? Precis som man får för sig att man ska lära sig tycka om Te bara för att det är ruskigt ute och man tänder lite ljus och kryper upp i soffan. Fast det funkar ju aldrig. Men skam den som ger sig. Nu ska jag krypa upp i soffan, tända lite ljus, och läsa ELLE medan Wille sover middag. Det blir så bra så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar