söndag 27 november 2011

Frimärken


Nu har jag varit och köpt frimärken för 700 spänn så här ska skickas paket så det ryker om det! :) Jag kommer känna mig som självaste jultomten när jag går till posten med min stora säck med typ 30 paket i som ska iväg till olika delar i landet. Tradera Auktioner och lite annat som ska skickas. Jag är rena stammisen ska ni veta och dom börjar nog bli lite trötta på mig nu :)

Speciellt med tanke på att jag alltid glömmer av "skrymmande" avgiften, eller vad det nu kallas. De där extra 12 kronorna man måste betala om paketet är för stort för att få plats i ett brevinkast. Jag glömmer det JÄMT. Det betyder att folk inte betalar för detta om man säljer på tradera, och i några fall går jag därför BACK på mina Auktioner :) Har man otur och en tröja råkar säljas för säg 5 kronor, sen får man punga ut med 12 kronor själv och Tradera tar sin del av vinsten, så har du lite härligt backat en sisådär 10 kronor på kuppen. Inte bra! Så jag ska verkligen tänka mig för denna gången! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar