lördag 5 november 2011

Överraskning


Igår blev jag väldigt glatt överraskad när jag vaknade. Bakfull och trött och huvudvärk och äcklig smak i munnen. Jag traskade ut i vardagsrummet och hittade ett jättefint halsband som Magnus format som ett hjärta, i mitten låg ett matchande armband och bredvid detta låg ett skärp. Mitt skärp som ni sett passar inte direkt längre, äntligen får man väl säga :) I förrgår när jag skulle på ladies night blev jag irriterad för jag inte hade några smycken som matchade. Magnus tog tydligen det som en uppmaning och såg till att åka och köpa detta till mig innan jag vaknade. Åh vad han är gullig!!! Vad ska jag göra på Fars dag nu då? För att försöka slå detta? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar