tisdag 8 november 2011

Tidig morgon framför TV:n


Jag och Wille ligger i soffan och tittar på TV. Det är så mysigt att titta på barnprogram på morgonen. Det känns så välkomnande på något vis. Jag tycker inte om tidiga morgonar för det känns så segt och stilla. Jag gillar när det är fart och fläkt och när det händer saker! Därför är det så härligt med barnprogram. Där är det full fart även fast klockan bara är 6. Härligt på något vis:)

Sen tror jag detta med tidiga morgnar är något man antingen hatar eller älskar. Det går liksom inte att vänja sig riktigt om man är en av dom som aldrig tyckt om det. Som Sushi ungefär:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar