fredag 11 november 2011

Invägning 8


 -1.7 denna invägningen! Nu har jag inte varit där på 2 veckor pga Willes operation plus att förra veckan försov vi oss, men jag trodde ändå inte att jag skulle se ett så stor minus. Jag trodde till och med som vanligt att jag gått upp lite i vikt. Så är det alltid. Kanske dags att börja lita på sin egen förmåga? Eller är det kanske för att jag inte gör det som jag fortsätter gå ner i vikt? :) Idag fick jag min andra stjärna också för att jag gått ner 3 kilo till! Gött :) Nu är jag äntligen på minus på riktigt kan man säga. 77 Kilo vägde jag in första invägningen hos barnmorskan, 76 kg vägde jag i Februari när jag slutade Amma, nu är jag tillbaka! 75 kg nu och neråt går det! 1.4 kg kvar till mitt nästa mål 10% minus av hela kroppsvikten. Jag har satt som mål att klara detta innan julafton och det ska jag fixa! Skoj! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar