måndag 3 oktober 2011

5 km

Hej! Sitter här framför min kära dator och frossar i Clementiner och Geisha. Kanske inte så mycket geisha frossande men några bitar har jag unnat mig! Har precis kommit hem från en dejt med löpbandet från himmelen igen! Det var om det nu är möjligt ännu mer himmelskt denna gång. Jag lyckades pressa mig själv över 5 km strecket och när jag tryckte på cool down och började varva ner på bandet så sköljde det en stolthet över mig, en otrolig glädje. Jag trodde aldrig att jag skulle bli en sån som gick upp tidigare för att hinna i väg till gymmet innan Magnus börjar jobbet. Jag trodde aldrig jag skulle bli en sån som satte högre mål för mig själv (än vad jag var säker på att klara) och sen pressa mig tills jag når målet. Jag tackar Wille för detta, för efter förlossningen har mitt psyke blivit så mycket starkare! Jag längtar redan till nästa gång! Då kanske man ska öka till 5.5 :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar