lördag 22 oktober 2011

Min müsli

Godmorgon! Nu har jag beställt min egna Müsli. Detta var bland det mysigaste jag gjort på länge :) Jag vann för längesedan ett presentkort i en tävling på en blogg. Tyvärr blev det så att jag aldrig fick vinsten av bloggerskan. Jag fick aldrig ett svar ens när jag skrev och frågade. Här om dagen fick jag svar från företaget att de beklagar att personen inte hörde av sig till mig, och så fick jag ett nytt presentkort av dom istället. Tack Tack Tack! :)

Detta innehåller Erikas Morgondröm.
Tack så mycket Min Müsli för ni gav mig ett nytt presentkort. Väldigt gulligt! Företag som ni är verkligen värda att nämnas lite extra. Så jag vill även här berätta hur otroligt mysig er hemsida är. Att få välja och skopa bland ingredienser var super duper mysigt! Precis sånt jag älskar :)

 Smarrigt va? :)

Jag återkommer ju självklart med betyg när jag fått hem min Müsli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar