måndag 10 oktober 2011

Kalas hela helgen

I helgen har det varit kalas från morgon till kväll hela helgen. Fredagen startades med glass på sängen och sen lite presenter, sedan kom Magnus föräldrar på eftermiddagen och då blev det ännu mer presenter. Wille tackar för den bedårande koftan och leksaken!



Britt, Willes Farmor fick kavla upp ärmarna nästan direkt hon kommit innanför dörren och hjälpa mig med tårtan, bottnarna ville nämligen bli alldeles för tunna men ändå inte klara! Tack jättemycket för hjälpen Britt! Utan dig att det blivit katastrof.

På Lördagen kom mina föräldrar, min syster och Magnus föräldrar på besök för att fira Wille med dunder och brak. I alla fall om vi räknar kalorier och paket :) Tack så mycket för presenterna hälsar Wille!



Polisbilen från Mamma och Pappa blev succé!


Och dockan Nils har det pussats på hela dagen! När dom skulle sova så gav Wille sin egna napp till Nils. Det tyckte jag var så himla gulligt!

 

Wille är fortfarande lite skeptisk till Mr:Broccolihead från min Syster. Men vem kan inte tycka om denna härliga figuren? :)

 Wille ville också tacka för släpet som snart kommer med posten!
Tack Emmelie och Jonathan.

Och Kalori-kalaset kan man ju nästan kalla det :)



Men i helgen räknades det inga Points! Inte på Kalas!

På Söndagen hade vi kalas igen. Då var det dags för några vänner att komma och fira lillgrabben.
Emelie, Fredrik, Mikaela, Kim och deras Kira och Emelie kom förbi och grattade Wille. Jag blir så himla glad att ni finns och att ni kommer och gratulerar Wille. Så otroligt fint av er att göra Willes stora dag ännu roligare! Nu var det kalorifest igen men bäst av allt tyckte Wille om paketen. Och jag tror att han har förstått grejen med paket nu, för det tog inte många sekunder innan han skulle öppna dom första.


Tack så mycket Emelie för underbart fina kläder!!
Nu är nyårsblåsan verkligen fixad. Detta blir perfekt.



Tack Mikaela, Kim och Kira för skjortan och tågbanan. Skjortan skall invigas i helgen och tågbanan blev invigt imorses så nu är varenda del drägglig :)


Tack Emelie och Fredrik för Grodan. Den ska testas ikväll till kvällsbadet och Legot blev mer uppskattat än jag någonsin kunnat tro. Han ÄLSKAR det verkligen och är som tokig i att ta ur bitar och lägga ner bitar och tugga och slänga dom :)


TACK TACK TACK Alla som gjorde denna helg så speciell!!

Hälsningar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar