måndag 24 oktober 2011

Operationsdagen

Godmorgon! Wille vaknade kl 5 imorse och för att inte väcka de andra i rummet fick vi gå ut och gå runt och runt i korridoren istället. Wille får nämligen inte nudda golven eller bli smutsig innan operationen så det enda som fanns att göra var att gå runt. Så det har vi gjort nu i 2,5 timme.

Jag vet inte vilken tid operationen blir jag vet faktiskt inte någonting hur dagen ser ut, men personalen är jättetrevlig och tar bra hand om oss!!

Nu kommer snart Magnus hit vilket ska bli väldigt skönt!!!

Sen vill jag säga TACK för allt ert stöd, era kommentarer värmer verkligen och gör dessa jobbiga dagar lite lättare! Kram på er!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar