tisdag 25 oktober 2011

Operationen gick bra!

Nu har Wille opererats och det gick bättre än vad vi någonsin kunnat hoppats på!!!:)

Operationen skulle ta 3,5 timmar så jag och Magnus gick ut för att äta men så fort vi ätit upp, bara efter 1,5 timmar ringde dom till oss och sa att det var klart! Det gjorde oss båda väldigt oroliga. Nu trodde vi att dom hade fått avbryta och dela upp det i 2 operationer som det kanske skulle bli.

Läkaren kom in med goda nyheter!! Operationen gick bättre än väntat, situationen var inte så allvarlig som de hade trott från början. Wille kommer inte behöva någon mer operation och allt är nu fixat!! Vi kommer kanske till och med få åka hem lite tidigare och inte behöva åka tillbaka igen nästa vecka som det var sagt!

Wille vaknade på uppvaket och åt god piggellin och charmade alla! Han har varit så himla duktig! Vår grabb är så otroligt modig! Nu pustar vi ut och njuter till och med av sista tiden på hotellet/sjukhuset!! :)

TACK för alla era fina kommentarer, sms och samtal. Jag trodde aldrig att så många skulle bry sig om detta men ni har varit så himla Goa och stöttat och lag är så lycklig att jag har er!!!



Wille Precis när han håller på att vakna efter operationen. Modigaste grabben!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar