måndag 24 oktober 2011

Vill inte sova

Nu sitter jag i dagrummet och Wille ligger i vagnen bredvid mig. Klockan är 21 och Wille är 2.5 timmar över sin sovtid. Han har varit nära flera gånger men blivit väckt av sköterskor och av grannen i rummet. Jobbigt att man inte får ha eget rum!! Nu är Wille så övertrött så han inte ens vill ha nappen. Han bara gnäller. Inget hjälper och jag har inte ens kunnat äta middag än. Har ingen energi kvar och börjar bli väldigt trött på detta redan.

Sen att saken inte blir bättre av att vi har fått helt fel information angående operationen, tydligen är det inte alls så enkelt som sagts från början och nu snackas det om 2 operationer helt plötsligt. Jag är irriterad, känner mig inte rätt informerad och skit också helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar