fredag 7 oktober 2011

Willes första steg


 Nu är dom tagna. Dom första små stegen. På ettårsdagen av alla dagar. Det är som att han kände på sig att det är en speciell dag, och ville göra den ännu mer speciell. En dag att minnas, av flera anledningar nu. Nu är verkligen inte Wille en bebis längre, nu kan Wille stå på egna ben och som Mamma är man stoltare än någonsin. Svårt att få med på bild, men här har Wille tagit ett steg, och tar två små steg till innan han faller framåt in i min famn. Stoltare än någonsin var vi båda, när vi tillsammans applåderade årets största händelse.

Och en sak till.
Jag var här!!!
Jag missade dom inte!!
Jag såg dom!!
Willes första steg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar