lördag 29 oktober 2011

Så mycket bättre

Detta har jag längtat efter. Förra årets "så mycket bättre" var ju bara helt fruktansvärt bra!! Detta årets hoppas jag kommer bli minst lika bra om inte bättre!! Jag tycker om artisterna och tror detta blir toppen!! Varenda lördag är i alla fall uppbokat nu :)



Sen måste jag ju bara visa ett underbart kort som jag fick imorse av Magnus.



"kom igen morsan detta fixar du!!" stod det! Så sött tycker jag :) det klart att man blev peppad inför provet och det gick faktiskt bättre än jag trodde. När jag rättade testet hade jag i alla fall mer än hälften rätt :) spännande att se vad det ger för poäng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar