söndag 16 oktober 2011

Godmorgon Sömntuta

Nu har jag äntligen vaknat! Alldeles alldeles för sent egentligen, men det är väl också det som är skönt med att vara ensam under helgen, att jag kan sova precis hur länge och hur mycket jag vill! Klockan är redan 17. Även fast jag vaknade för några timmar sedan hade jag enligt mitt schema redan hunnit gå på stan och shoppa, träna, och kanske åkt på någon loppis någonstans.

Men här sitter jag kvar, framför datorn, är jätte seg, lite bakis, och hungrig! Men åh vad det känns ledigt och härligt och avslappnande! När jag tänker på det så kan jag faktiskt åka och shoppa och gå på loppis även när Wille är hemma, men att bara sitta och slappa framför datorn, det går inte!

Men däremot så tänker jag absolut passa på att träna, så det är mitt nästa steg på schemat, det är bara att ta tag i det hur trött och seg jag än är. Lite vill jag känna att jag åstadkommit denna helg i alla fall.

Och ikväll kör vi igen, då är det förfest här hemma för sen blir det Sahara Hotnights på Frimis. Jösses Amalia. Nu börjar jag längta tills denna helg är över så jag kan komma tillbaka till vardagen utan huvudvärk och istället ha min lilla bebis klängandes på mig. ÅH WILLE OCH MAGNUS, JAG SAKNAR ER!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar