torsdag 6 oktober 2011

Elvismössa

Igår var jag och Wille på stan för att försöka hitta en mössa till honom. Jag köpte tre mössor på Polarn och Pyret rean i våras som passade perfekt nu till vintern men alla tre är redan borta. Wille tar nämligen av sig mössan och kastar ur den från vagnen överallt och jag märker aldrig när det händer!

Jag hittade denna mössan, hahaha. Jag köpte den självklart inte, även fast jag tyckte den var bedårande. Men det ser lite väl Elvis ut eller hur? :) Stora polisonger och hög frilla. Haha. Men den var väldigt smidig med snöret under hakan. Men det slutade med att jag köpte en Polarn mössa ändå, tråkig jag känner mig!



Jag vill bara ge Wille massa färg egentligen, men så slutar det med att jag köper blåa, svarta, gråa, bruna kläder. Likadant som med mig själv. Jag vill också ha färg på mig men ändå går jag omkring i svart och grått. Uschiamej. Nu får jag skärpa mig!

 Hälsningar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar