lördag 1 oktober 2011

Trött

Så idag har varit en dag i trötthetens tecken. Jag jobbade natt igår, kom hem kl 3.30 ungefär på natten, glömde självklart av att Magnus skulle jobba på dag dagen efter så jag satt framme vid datorn och varvade ner ett tag. Jag kom i säng ungefär 4.30 och blev rätt förvånad när ingen Magnus tog Wille när han vaknade klockan 7. Suck. Självklart var det just denna dagen som han vägrade sova middag när han brukar. Så det har verkligen varit de sista reserverna som gått idag.

Nu har jag precis kommit hem från jobbet igen, och sitter vid datorn och varvar ner som jag brukar, men imorgon ska faktiskt Magnus vara ledig så då får jag sova ut. Kvällen ska tillbringas på gymmet! Jag måste tjäna in extra aktivitetspoints så jag kan göra av med dom på Onsdag då jag ska på Restaurang med Mammamaffian.

Avslutar med en bild på älskade Elsa, nyvaken och gäspandes i sängen. Jag saknar min Elsa. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar