måndag 3 oktober 2011

Måndagslista 3okt

Jag tänkte återinföra en gammal klassiker i bloggen. Många gånger har jag på måndagar suttit och tänkt på en måndagslista, för att peppa mig själv. Men jag har liksom kommit ur bloggandet och därför har det inte blivit av. Men en ny fräsch blogg kräver ju någonting gammalt också :) Så därför tar vi in denna!

Denna måndagen är jag glad för!  

  1. Ikväll kl 19.00 ska jag vara duschad och klar. Varför? Ingen aning! :) Det enda Magnus har berättat för mig är att klockan 19 ska jag vara redo för att gå ut. Jag älskar överraskningar:)
  2. Jag är peppad för en ny vecka av träning och viktväktarna. Jag passar på att kämpa så mycket jag kan nu i början medan motivationen är på topp.
  3. På Onsdag blir det Indisk restaurang med några tjejer ur Mammamaffian. Hoppas det är godare än när jag var där sist och åt. Då tyckte jag det var torrt och osmakligt faktiskt. Kan bara bli bättre!
  4. På Fredag fyller Wille 1 år. Det är galet! Det kommer bli kalas både på Lördag och Söndag för vänner och familj! Tårta och kakor och bara glädje helt enkelt. Det ska bli så mysigt! :)


    Nu måste jag göra mig i ordning, för snart är klockan 19!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar