söndag 23 oktober 2011

Dammsugaren


 Dammsugaren är fortfarande en stor favorit här hemma, åtminstone när den är avstängd. När den sätts på är den inte lika rolig säger Wille och kryper bakom mina ben och gömmer sig. Så söt  :) Idag har han varit så otroligt mysig hela dagen, han har kramats och gosats. Han har liksom borrat in hela sig i min famn flera gånger och lagt sig tillrätta och bara legat där och gosat. Det har nog aldrig hänt innan att han varit så här gosig så länge och så mycket. Dagen har alltså spenderats i soffan framför TV:n mest hela dagen och gosat och gosat och gosat.

Egentligen hade jag velat gå ut och gå en lång promenad men regn och kyla gör att jag inte riktigt vågar. Är orolig att Willes förkylning inte ska gå över alls inför Operationen på Tisdag. Är han sjuk blir det nämligen ingen operation och jag vill bara få detta överstökat!! Jag orkar inte gå och oroa mig längre. Så därför stannar vi inne! Men gos framför TV:n slår faktiskt långpromenader långa vägar! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar