fredag 7 oktober 2011

Grattis i tidningen


 För några veckor sedan började jag prenumerera på NA. Dels för att kunna se vart alla Loppisar runt om i Örebro fanns (vilket jag senare insåg var rätt dumt med tanke på att det knappt finns några på höst/vinter) men också för att kunna skicka in Willes grattis bild. Idag kom den, i tidningen. Åh så fint :) Jag klistrade in den i klippboken direkt och skrev stort "Willes första födelsedag" och sen slog det mig. Wille har gått ett helt år runt, varenda dag som kommer har vi ett minne på som man kan säga "förra året". Det är väldigt speciellt! :) Förra året vid denna tiden låg jag fortfarande på BB. Undra vad som händer nästa år? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar