måndag 17 oktober 2011

WIlle virvelvind


Nu märks det att min lilla grabb har varit hemma en hel dag. Tänk vad jag längtat efter honom och idag gör det ingenting att lägenheten ser ut som ett krigsfält efter han varit i farten, det städar jag så gärna upp :) Jag är bara så glad att han är hemma, trygg och hel, bara lite förkyld men det gör honom bara ännu sötare. Idag har vi lekt och lekt och lekt och sen har han sovit lite i min famn. Det gör han aldrig i vanliga fall men det märktes att han längtat efter mig. Åh vad mysigt det var!

Snart kommer Magnus hem från jobbet också, då får jag gosa lite med han också. Typiskt att han måste jobba över just idag när jag saknar han så mycket! Men snart så. Så gött att ni är hemma grabbarna mina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar