fredag 21 oktober 2011

Skärpet


Godmorgon! Så idag är ännu en glad och härlig morgon för idag startade jag ett nytt hål i bältet. Sånt här är roligare än att se på vågen att Kilon är borta. Nu är jag inne i mitt tredje hål på detta bälte.

Nummer 1: Köpte bältet i våras då startade jag på det hålet
Nummer 2: Lyckades gå ner lite i vikt under sommaren
Nummer 3: Nu är jag här!

Det finns ett hål till i bältet innan jag måste börja göra egna, och självklart tänker jag nå målet att ha bältet på det sista hålet också :)

Och med denna glada nyheten går jag med pigga (Inte direkt) steg till Viktväktarna för min fjärde invägning. Jag säger ju alltid att jag inte har gått ner i vikt, denna gången är jag rätt säker att jag inte har det. Men äsch, nu låter det bara töntigt eftersom jag jämt säger det, så vi får väl se helt enkelt då :) Jag är  i alla fall jädrigt trött och kommer inte bli piggare direkt. Ska jobba HELA dagen idag, börjar kl 10 på Ica jobbar fram till 21 och sen börjar jag på Strömpis kl 22 och kommer väl hem typ 3.30 inatt, sedan ska jag upp och ta Wille när han vaknar runt 7. Sedan ska jag jobba Natten imorgon igen och sen upp och ta Wille på Söndag. Så denna helgen kommer bli PINA! Men bara kämpa på. Nu dusch. Sen våg. Hejhej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar