tisdag 25 oktober 2011

Tack!!

Jag är så otroligt rörd att det var så många som tänkte på oss och som höll tummarna för att Willes operation skulle gå bra. Så många kommentarer, meddelanden och telefonsamtal från folk som förstod att detta var väldigt tufft för oss. Det var så skönt att veta att ni fanns där och sände goda tankar och lyckönskningar till oss. Jag kan inte tacka er tillräckligt!! Operationen gick bra och vi fick åka hem en dag tidigare till och med! Nu är det fem vårddagar här hemma och sen ska vi tillbaka till Sjukhuset och fixa det sista, sen blir det återbesök efter 3-6 månader. Men sen ska det inte vara något mer. Vad bra och enkelt allt blev tillslut :) När vi kom hem hade vi även fått någonting till Wille på posten. Vad kan detta vara tänkte vi?



 Det var en superhäftig Ambulans till Wille från våra kompisar i Maffian. Tänk att vi haft så tur med vår föräldragrupp. Någonting som de flesta får tilldelat men som aldrig direkt blir något mer än just en föräldragrupp, som vanligast träffas på något slags schema efter hur respektive vårdcentral bestämmer det. Tänk att vi fortfarande håller ihop och träffas så ofta som vi gör. Det gör mig glad och jag vet att Wille har många riktigt bra vänner där både nu och för framtiden. Och det vet jag att även jag har. Det värmer.



 En Wille innan Operation, jätteglad trots att han bara fick vara i den där hemska "bur"sängen i över 3 timmar!! Jag är otroligt imponerad över hur Wille klarade av hela sjukhus vistelsen. Han har verkligen varit superduktig och otroligt modig!! Stolta föräldrar blir man!

Det är många av er som har undrat vad Wille gjorde för Operation. Vi har valt att inte gå ut med det här på bloggen, det är Willes val känner vi. Men är det någon som vill veta mer om operationen så kan ni mejla mig på Erikawilhelmsson@hotmail.com, så lovar jag att svara på alla frågor ni har!

Ännu en gång.

TACK
TACK
TACK

Ert stöd har varit underbart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar