onsdag 12 oktober 2011

Vinn valfri gunghäst

Då var det dags för denna bloggs första tävling! Jag vill fira att bloggen har tagit fart! Och jag är jätteglad att ni följt med över hit. Jag fick skrivkramp i min gamla blogg, och nu känner jag att kreativiteten sköljer över mig igen, så där otroligt underbart :) Så nu tänker jag ta varje tävling och varje samarbete lugnt och skönt och njuta av allt det roliga som medföljer att anordna tävlingar, och inte se det som ett jobb, någonting som måste göras. Nu gör jag det bara för att det är kul!! :) Hoppas ni också tycker det.

Jag är nu väldigt glad att kunna presentera Barnparadiset som bloggens första samarbetspartner. Barnparadiset är en butik med praktiska, bekväma, billiga och färgglada barnartiklar och sängkläder till våra små älsklingar. Jag vill tacka Monika från Barnparadiset som med mig hjälpt till att anordna denna tävling.

1 lott: Gå in hos Barnparadiset och välj ut vilken Gunghäst du vill vinna.


2 lotter: Tipsa om tävlingen på din blogg eller facebook


3 lotter: Lägg till bloggen på Bloglovin

Obs!
Skriv varje lott du tar i en ny kommentar!
Lämna E-post, eventuell blogglänk eller fb-namn.


Tävlingen avslutas 31 Oktober!
Lycka till :)

Hälsningar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar