måndag 3 oktober 2011

Vinteroverall

Jag är på jakt efter vinteroverall till Wille. Egentligen vill jag ha någonting riktigt färgglatt! Men jag hittar inget snyggt!! :( Har ni några tips?? Detta med vinterkläder är faktiskt jättesvårt tycker jag! Jag vill ha någonting snyggt och funktionellt, men jag vill ju heller inte lägga ut för mycket pengar i "onödan". Åh svåra val!. Magnus säger att det är fruktansvärt dumt att "slänga ut" 1300 kr på en vinteroverall som används i några månader. Jag kan väl hålla med honom lite, men jag vill ju ändå inte köpa någon billig skit som går sönder och inte håller värmen! Dessa är dom jag hittat än så länge som jag kan tänka mig, men som sagt, jag vill hellre ha lite mer färg! 



Till detta har jag funderat på dessa
Elodie Details
179 kr

Dom är ju bara för söööööta! :)
Det är ju dags att ta ett beslut snart för poff säger det och så börjar det snöa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar