söndag 30 oktober 2011

Bök och stök

Hej och hå. Det är typ så jag kan sammanfatta denna dagen. Wille har äntligen somnat! Just nu är han verkligen inte den lättaste ungen i världen får jag lov att säga. Som tur var har mina föräldrar varit här och avlastat idag. Wille håller på att få kindtänder, plus att han håller på att lära sig gå, så han är frustrerad och sur hela tiden. Mest vill han bara vara i famnen och att jag ska gå omkring.


Det har varit underbart mysigt att ha mina föräldrar här idag, och Wille var så duktig och visade hur bra han har lärt sig gå. Han tog sin längsta gångsträcka hittills precis innan Mormor&Morfar skulle åka hem :) Klart man måste visa upp sina nya kunskaper =)


Efter mamma och pappa hade åkt hem så lekte jag och Wille lite i vardagsrummet. Sen försvann han ut i hallen ett tag. Det blev väldigt tyst där ute och han verkade hålla sig väldigt sysselsatt med någonting så jag var tvungen att gå ut och se vad han höll på med. Då kom jag ut till detta. Man blir ju lite trött alltså! Haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar