onsdag 19 oktober 2011

Good guy ICA

 Igår gick min stekspade sönder. Jaha? Tänker ni. Vem bryr sig? och då vill jag bara säga att jag inte brydde mig alls någonting heller, ända tills posten kom, och då fann jag det hela väldigt lustigt.


Det var som om min egna Ica affär kände på sig att min stekspade hade gått sönder och skickade hem en ny gratis stekspade som gåva. Lustigt va :) Brukar ni ofta få gratis presenter från er Ica butik? På senaste tiden har vi fått flera stycken! Spolarvätska, Tårta, Tårtspade, Stekspade, Ljus. Tack Maxi Ica Stormarknad i Örebro!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar