tisdag 18 oktober 2011

Respons och en burk bärs



Det är underbart att få respons! Det spelar ingen roll om det är när han härmar mig eller när han pekar eller klappar eller svarar eller ler eller skrattar eller vad han än gör. Det är underbart att känna att min lille grabb förstår mig. Så häftig känsla!

Wille lyckades hitta en ölburk som låg på golvet långt inne i klädkammaren, det är där vi gömmer vår öl men den ena lilla burken hade hamnat på villovägar och Wille sniffade upp den snabbt :) Jag tror aldrig han har sett oss dricka öl, men ändå ser det ut som han vet hur man gör. Det dröjer väl inte länge tills han sitter på en förfest med en Mariestad och dricker på riktigt, och jag är hemma och orolig. Jösses. Den dagen den sorgen säger jag nu, för att inte nojja för mycket för tidigt :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar