onsdag 20 juli 2011

Baka bröd

Ikväll ska vi ha grillfest. Synd att vädret är total skit! Men jag tycker det oftast brukar spricka upp här i Skåne oavsett hur mörkt det ser ut! Magnus bakar bröd till middagen, Wille leker på golvet och jag suktar efter den där köttbiten vi ska grilla och en kall öl till det. Smaskens!!




Sen var jag ju tvungen att visa korten på gårdagens marknadsfynd. Tyvärr blev det bara dessa. Men jag är ändå nöjd för dom är ju så fina!:)




Trähund som vickar på stjärten om man drar i snöret! 60kr



Två bedårande tröjor med djurtryck. 2st för 100kr.

Postat från min Iphone serru

3 kommentarer:

  1. 200:- ni hade kunnat lägga på något roligare/bättre fotograf!

    Hade jag bott nära er hade jag iaf gärna fotat er gratis så att ni fått lite härliga ordentliga familjebilder! :)

    Hon som fotat er borde aldrig bli fotograf, verkar helt talanglös... tråkigt men sant!

    SvaraRadera
  2. Men åååh vilka söta t.shirtar!
    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Hmm är det det där som är "nakne kocken" ;-)

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar