måndag 18 juli 2011

Till Skåne!

Nu har vi tagit en övernattning i skövde och är nu redo för resan till Skåne. Wille väckte oss härliga 6.15 så det var bara att gå upp. Han känner på sig att det är spännande och måste självklart vara vaken så tidigt som möjligt så han inte missar något. Och vet ni vad som hänt? Jo! Wille kröp igår!!:) jag har hört att barnen utvecklas snabbare på semestern men det är ju galet att efter 30 minuter i skövde så kröp han:) jag var nära på att börja lipa. Mes! Men det känns bara som han typ i nästa sekund ska flytta hemifrån. Haha.

Nu är vi i alla fall på väg till Skåne! Om ca 3 timmar är vi där!!




- Postat från min Iphone serru

3 kommentarer:

  1. Ha en riktigt mysig semester !
    Vi ska iväg på en liten roadtrip fredag till söndag ;)

    SvaraRadera
  2. Härligt med morgonpigga barn ;)
    kram kram

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar