söndag 3 juli 2011

Kittlig under armen





Wille är superkittlig under armarna vilket är jätteroligt! På filmen har jag redan kittlat honom hur länge som helst innan så han var väl mest trött på mig. Men ofta brakar han loss i världens as-garv som är så härligt så det kittlar i hela magen på mig.

Idag har Mikaela varit här och fikat. Tänk att man kan vara så vacker när det endast är en vecka kvar till förlossningen! När jag hade 1 vecka kvar låg jag i mina slitna mjukbyxor utan resår och på magen hade jag smält fastklistrat socker från alla munkar jag vräkte i mig. Min mage var enorm och jag kunde knappt röra mig. Mikaela studsade in här i hallen i en supersnygg svart spetskjol med turkos tubtopp. Så jädra läckert. Syns knappt att hon är gravid i övrigt förutom en otroligt vacker gravidmage. Tänk vad det kan skilja :) 

2 kommentarer:

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar