torsdag 28 juli 2011

30% rabatt hos Huset på Landet

Ber om ursäkt att veckans erbjudande har blivit så himla sent denna gången. Jag får skylla på att jag har semester och allting tar helt enkelt lite extra tid när jag inte har min egen dator och mina egna program. Men nu tänker jag i alla fall starta ett underbart erbjudande i samarbete med Huset på Landet. Dom har ett enormt sortiment av helt underbara leksaker och skoj! Nu får mina läsare 30% rabatt på hela sortimentet!! Detta är ett erbjudande ni bara inte får missa. Passa på att shoppa för nu är verkligen allt för billigt för att motstå:)

Erbjudande
30% på hela sortimentet
Ange kod: familjenw

Valfritt pris ur Goodiebagen
Två av er som utnyttjar erbjudandet kommer få välja valfritt pris ur Goodiebagen.
1 valfri produkt: Den första personen som utnyttjar erbjudandet
 1 valfri produkt: En slumpvis vald vinnare

Erbjudandet gäller endast tom 4/8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar