lördag 2 juli 2011

Bra start på dagen

Denna dagen har inte startat bra. Jag tänker inte gå in på detaljer. Jag skulle aldrig undanhålla något för er som rörde mig, hur pinsamt det än var, men när det kommer till Wille väljer jag att inte dela med mig av allt. Mycket får ni självklart veta och vara med om. Men jag vill inte att Wille ska må dåligt över någonting jag skriver senare i livet. Han är inte bara bebis längre, han börjar bli en liten människa. En liten grabb. Han börjar få personlighet och egen vilja! Det är skrämmande men också så otroligt roligt!

Hur som helst. Idag skulle Mikaela komma hit och fika. Men det får bli imorgon istället! Nu ska hon snart föda Mikaela! Jag börjar bli nervös för hennes skull men också lite avundsjuk. Så häftigt! Tänk att få göra om det! Jag både bävar men också längtar tills det är min tur igen. Men det jag är mest avundsjuk på det är de där första veckorna med sin alldeles nyfödda bebis. De första overkliga veckorna. Dom var så mysiga så det inte ens går att förklara.

Nu ska jag gå och mysa med min lilla grabb!

Keps: HM. Napphållare: IdaP. Body: Polarn o Pyret. Shorts: HM. Tofflor: Cutiepie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar