torsdag 28 juli 2011

Bånken

Godmorgon! Wille vaknade 05.30 imorse. Fruktansvärt! Det var inte så roligt att vara den som behövde gå upp med tanke på att vi kom hem klockan 02.30. Sedan var han vaken i några timmar och omöjlig att söva om, typiskt just de dagarna man bara vill gå och lägga sig igen.

Det var supertrevligt hos Håkan och theresia igårkväll! Dom bjöd på jättegod mat och mycket god dricka!:)






Vi tog tågapåg Till Kristianstad och gick på bånken. Förr hette det Banken men fick byta Namn av rättighetsskäl. Det var Trevligt men Vi hann nog bara vara där en timme innan sista tåget gick hem.


Jag var så kissnödig så jag nästan kunde satt mig vart som men lyckades hålla mig till toaletten på pågatåget som chockade mig för den var så otroligt stor. Pågatågets toalett är dubbelt så stor som vår toalett hemma. Plus att den talade med mig. "nu är dörren låst". Sicka nymoderniheter. :)





När vi kom tillbaka till Vinslöv gick vi hem till håkan och theresia igen på efterfest och varvade ner lite och sedan på natten traskade vi hem. Kort och gott. En härlig kväll!!


- Postat från min Iphone serru

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar