måndag 18 juli 2011

50% på Hummel

Veckans Erbjudande är i samarbete med Krumelur. Mina läsare får köpa alla WCT-plagg från Hummel för halva priset! Det finns fler plagg än de på bilden så gå in och titta genom sortimentet. Sök på WCT i sökrutan så får du upp de plagg som är på erbjudandet! Dessa klassiker är ju bara så bedårande! Själv har jag länge funderat på ett blått set till Wille och nu när det är så billigt så ska jag faktiskt passa på! :)

Erbjudande
50% På alla WCT-plagg från hummel




Valfritt pris ur Goodiebagen
Två av er som utnyttjar erbjudandet kommer få välja valfritt pris ur Goodiebagen.
1 valfri produkt: Den första personen som utnyttjar erbjudandet
 1 valfri produkt: En slumpvis vald vinnare

Erbjudandet gäller endast tom 23/7

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar