lördag 16 juli 2011

Packa

Godmorgon! Inatt jobbade jag på Strömpis. Det var en lugn kväll, inte så mycket folk fast väldigt trevliga gäster. Jag älskar verkligen mitt jobb som Croupier, det ger precis allt jag vill. Sånt här ska man inte säga men jag skulle faktiskt jobbat gratis om jag hade varit tvungen :) Jag ser det inte som ett jobb, mer som en hobby vilket är otroligt skönt. Jag kan längta till att gå till jobbet och jag åker ofta dit tidigare än vad jag behöver och stannar gärna längre än jag behöver också. Vi har verkligen roligt och hela tiden är som en fest! Jag står där bakom bordet, dansar och pratar, träffar folk och bara njuter. Tänk att man kan ha det så på jobbet!

Idag ska jag bara packa. Imorgon åker vi till Skåne och är borta i två veckor. Bloggen ska inte bli lidande denna gången! Jag har köpt bloggpress så jag kan blogga bättre från mobilen och tävlingar, Auktioner och veckans erbjudande inläggen har jag redan gjort klart så jag bara kan publicera dom. Ni ska inte gå miste om någonting för att jag har semester och latar mig :)

Sen vill jag berätta en sak till. Snart kör jag igång Finalen av Goodiebagen! Den finalen jag lovade i början. Detaljerna är inte klara än så har jag har tyvärr inte mer info till er än att det kommer bli superkul!! :)

Hörs senare! Kram

Vår lilla Punkare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar