fredag 8 juli 2011

Gomörra

Godmorgon! Gårdagen var först tänkt som en lugn kväll hemma i soffan men avslutades med fika på java, Fashion Pack på Strömpis och sedan dansgolvet på Harrys. Men jag höll mig nykter under kvällen för jag skulle ju upp och ta Wille på morgonen nu när Magnus jobbar dag. 7.30 vaknade Wille och jag kom hem klockan 1.45 igårnatt så det var verkligen tur att jag inte var bakis. Sedan var han bara vaken i 1.5 timme iofs för att sedan sova fram till 12.30 så nu känner jag mig helt utsövd! Skönt.

Sen ville jag passa på att visa de fina kläderna jag köpte till Wille igår. Polarn o Pyret har ju sommarrea så de rear ut nästan allting. Till och med vårnyheterna. Ett par bedårande beigea chinos med grön lining åh vad jag var sugen på dom när dom kom och har suktat efter dom länge. Nu fanns dom på rean! Eller den otroligt söta jeansjackan med PoP märke som också fanns på rean nu. Men tyvärr fanns dom inte i Willes storlek kvar, annars hade det följt med mig hem också!

Allt detta för bara 380 kr!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar