fredag 29 juli 2011

Enhörning

Godmorgon! Natten har varit rätt så jobbig. Jag har inte riktigt kunnat sova ordentligt jag vet inte varför. Jag tror jag börjar få bröllopsnerver även fast det inte är jag som ska gifta mig. Men jag går ändå och är lite nervös på något vis.

Ikväll blir det kalas. Magnus mamma fyller år så det blir tårta och härligt sällskap! Ska försöka passa på att ta kort på Wille och kusinerna. Om det nu går att ha alla sitta still en sekund:)

Lämnar er med en notis som hängde på anslagstavlan på hotellet i helgen. Tyckte den var så rolig:)


- Postat från min Iphone serru

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar