onsdag 13 juli 2011

Umami Taste Teaser

Hej! Idag blev jag inringd till Maxi igen så hela dagen jag tänkt passa på att vara ledig med Magnus poff bara försvann. Men det gör ju ingenting när man tjänar pengar. Och när arbetskamraterna och arbetet i sig är så himla lättsamt! Tiden bara rusar förbi. Nu är jag hemma och "avlöste" magnus som åkte på After Work med sina kollegor, (trots att han inte jobbat) :P. När han kommer hem så är det istället jag som ska åka iväg, jag ska på stand up på Strömpis med några kollegor ikväll.

Så blir det när man har barn och ingen spontan barnvakt. Då får man turas om helt enkelt. Inte så mycket tid tillsammans men det får man leva med. På Söndag åker vi till Skåne och är där i 2 veckor och då jädrar ska vi umgås! :)

Sedan ville jag ju skriva om Willes Taste Teaser som fortfarande är en favorit här hemma. Men man får se till så man inte lägger i någonting som färgar av sig allt för mycket för det blir rätt söligt. Banan tycker jag funkar bäst av allt. Inte lika kladdigt och det är lätt för Wille att få ut ur nappen. Handtaget är lätt att greppa för de små händerna och nappen är lätt att rengöra! Bara att skölja. Denna är jättebra att ha med sig i skötväskan och några bär, melon, banan, eller annan frukt för att distrahera när vagnturerna blir för långa och tråkiga. Nu kostar den bara 99 kr hos JollyRoom.

2 kommentarer:

  1. En sån har Maja oxå! Helt underbar :)
    kram

    SvaraRadera
  2. Du missar väl inte att du vunnit i min blogg: http://mammasvardag.blogg.se/2011/july/utkast-juli-12-2011.html#comment

    Kram Sanna

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar