fredag 15 juli 2011

Morrn och påminnelse

Godmorgon! Wille väckte mig klockan 9.00 imorse av att skrika "Maaaaaaammaaaaaaaa". Det är riktigt mysigt :) Nu håller han på och klättrar på varenda möbel vi har här hemma. Har man väl lärt sig att stå kan man ju absolut inte krypa runt på golvet längre, nej då! :) Idag ska vi tvätta stora lass inför Skåne-resan på Söndag. Sedan kommer Emelie förbi med Ssk lådan (lådan med alla papper från sjuksköterskeutbildningen). Magnus brorsas sambo kom in på sjuksköterskeutbildningen i Kristianstad (GRATTIS!!!!) så nu ska lådan föras vidare. Nu har även Emelie lagt till hennes papper så nu är det två generationers arbete. Om jag börjar plugga till våren kanske jag har turen att få tre generationers :)

Jag vill påminna er om att Auktionen om Kamasutrapaketet går ut idag kl 20.00


Nu är Auktionen endast uppe i 100 kr men den är värd över 400 kr så se nu till att lägga ett bud! Vem vill inte ha detta paket för en romantisk stund? :) Tänk på att minsta tillåtna höjningen är 20 kr.

1 kommentar:

  1. nu har jag fixat en bloglovin knapp ingen..
    den måste ha försvunnit när jag ändrade designen sist.. :)

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar