måndag 11 juli 2011

Livet är perfekt

Det bästa som finns på morgonen är när Magnus kommer in i sovrummet och väcker mig med en glad ofta nyvaken och varm Wille på armen. Så lägger dom sig bredvid mig i sängen. Wille börjar krypa och skratta och leka och jag och Magnus bara ligger och tittar på honom och varje dag är vi lika chockade över hur bra det blev. Att det blev Wille som kom. Att han är så underbar som vi hoppats på. Tänk att detta med barn var så där bra som alla säger. Sen blir vi också stolta för vi vet att Wille har det bra. Vi vet att han mår bra, att han blir älskad, att han njuter av livet som bebis. Det märks att han är lycklig och det är inte många sekunder som Wille inte ler eller skrattar under en dag. Underbar glad liten unge. Åh just nu är bara livet perfekt! :)

PS. Ni som vill hitta till vinnarsidan får gå ner till höger på kategorierna "Goodiebagvinnare". Eftersom Menyn är borta just nu för att blogspot ställer till saker med min design. Grrr

1 kommentar:

  1. det låter och ser helt underbart ut..
    saknar den tiden då tove ville ligga/ krypa i våran säng..

    nu vill hon bara hoppa i våran säng :P

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar