tisdag 26 juli 2011

Kristianstad

Nu har vi varit i Kristianstad och shoppat. Vi skulle köpa kläder både till mig, Wille och Magnus inför bröllopet på Lördag. Jag hade hoppats på att hitta någonting till imorgon också då vi ska på krogen med Magnus bräde och deras respektive. Ska bli jättetrevligt!!

Tyvärr hittade jag ingenting till imorgon men en klänning till bröllopet följde med mig hem i alla fall. Jag är lite osäker på den så jag ska hem och prova lite mer i lugn och ro så får vi se. Till Wille hittade vi skjorta, hängslen och ett par snygga skor. Magnus fick en ny slips och vi inhandlade även present till Magnus mamma som fyller år på Fredag. Grattis Britt i förskott redan nu:)!

Ikväll blir det mest lugnt. Vi ska kanske till åhus och äta glass efter joggturen annars inget planerat. Jag ska lägga ut veckans erbjudande också som har blivit lite försenat:( men jag lovar att det är ett riktigt bra erbjudande!!:)

Hörs senare!! Lämnar er med två bilder på Wille från bilresan till Kristianstad. Ena stunden är han superglad och sen poff ledsen.






- Postat från min Iphone

1 kommentar:

  1. Synd att du inte hittade någon fin klänning. Hoppas att det löser sig :)

    ur-söta bilder på din son! ^^

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar