fredag 22 april 2011

Goodiebag 2011


TACK FÖR ERA KOMMENTARER
Nu har Goodiebagtävlingen avslutats och Finalen har startats!!
Ni kan därför sluta att lämna kommentaren för dagen, och istället koncentrera er på att skriva ett riktigt bra inlägg för att vinna finalen och priser värde över 30.000 kr!!!

FINAL

3 049 kommentarer:

  1. Dagens lott tack

    SvaraRadera
  2. Dennis_sunesson@hotmail.com22 maj 2011 kl. 19:30

    Aha, därför det inte gick att kommentera innan, tror inte min kommentar kom med i förmiddags så här kommer dagens lott (om den inte kom innan.. då får du ta bort denna)

    SvaraRadera
  3. Försöker lämna en lott igen... Kom inte fram tidigare idag :(

    **************************************************
    Bannern är uppe en vecka till!
    kramkram

    sarina.fredriksson@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. ny dag, ny lott :)

    dezzii@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. 22/5 förstår nu varför det ej gick kommentera, hur jag än gjorde.

    SvaraRadera
  6. Dagens lott

    (ytterligare @ live.se)

    SvaraRadera
  7. Nu är jag här igen.
    Har tipsat på FB (Pernilla Wamsjö)
    nillwa@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Jag tar en lott idag ;)

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvaraRadera
  9. Nu testar jag och med lite tur, kanske jag får en lott!

    Susanne LG
    gotland(at)speedmail.se

    SvaraRadera
  10. Dagens lott, liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  11. ny dag en lott till
    sofie.brannlund@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. kommenterar för ännu en lott =)

    SvaraRadera
  13. Dennis_sunesson@hotmail.com23 maj 2011 kl. 08:15

    dagens lott

    SvaraRadera
  14. Då kikar jag in här för en liten måndagslott! :)

    SvaraRadera
  15. God Morgon !

    Gör ett försök att kommentera idag. Då det inte funkade igår;(

    Kram Bitte
    anders.nilsson6@comhem.se

    SvaraRadera
  16. Här kommer min lott för denna dagen :)
    jag har kvar goodiebags baneren på min blogg denna vecka med, vet inte om de räknas längre med att ha den på bloggen? men den är iaf kvar :)

    SvaraRadera
  17. ja är me idag igen :)

    Anna Österlund
    smajl_123@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. På förra inlägget var det över 5000 kommentarer så det gick därför inte att kommentera. Detta inlägget är nytt och kan hålla 5000 kommentarer till. Så förhoppningsvis ska det gå nu:)

    SvaraRadera
  19. tar dagens lott.

    mail: litenmentuff@live.com

    SvaraRadera
  20. Jag vill gärna vara med idag med :)

    rebecca_thoren@yahoo.se

    SvaraRadera
  21. är ruggigt dålig på att komma ihåg att kommentera så nu gör jag det för idag iaf :)

    SvaraRadera
  22. Ny dag o ny lott till mig =)

    rodeback@gmail.com

    SvaraRadera
  23. Då testar vi att lämna en ny kommentar idag :)

    SvaraRadera
  24. Tittar in och hämtar dagens lott :-)

    erika.sturk@gmail.com

    SvaraRadera
  25. madeli@hotmail.se
    Jag är med!

    SvaraRadera
  26. Tar dagens lott

    anayahs@gmail.com

    SvaraRadera
  27. Vill ha en lott idag :D:)


    turkost@gmail.com

    SvaraRadera
  28. Då provar jag ta en lott idag då :)

    (Bilden på sakerna i bagen syns inte!)
    petronellan@hotmail.com

    SvaraRadera
  29. Ny dag och ny kommentar. :)


    Mail: geshiia@live.se

    SvaraRadera
  30. Ny dag och en ny vinstlott ;)

    http://sofiestavlingsblogg.blogg.se/2011/april/goodiebag-2011.html

    SvaraRadera
  31. ny dag, tar en ny lott :) Håller tummarna!!

    SvaraRadera
  32. Ny lott, eftersom det är måndag :)
    I ett nytt inlägg också, känns högtidligt.

    SvaraRadera
  33. Todeloo, här kommer dagens kommentar! :)

    johanna@kenas.se

    SvaraRadera
  34. Hej, jag vill vara med och tävla!!
    http://jessamys.blogspot.com/2011/05/23-maj-1641.html

    Men jag hittar ingen bild. Jag får bara upp vita rutor med ett rött x i..

    SvaraRadera
  35. Ny dag och ny lott. :)

    Kram Madde.

    SvaraRadera
  36. Ny dag ny lott :)
    holgersson.malin@gmail.com

    SvaraRadera
  37. Ny dag ny lott :)
    ivarsgard@gmail.com

    SvaraRadera
  38. Då provar jag en lott på nya sidan ;)
    Karin (stormfagel@hotmail.com)

    SvaraRadera
  39. Dagens lott i rätt inlägg ;)
    veronica_ohlen@hotmail.com

    SvaraRadera
  40. Ska man kommentera här måntro? (den 23maj)

    SvaraRadera
  41. http://teskedtavlar.blogspot.com/2011/04/goodie-bag-2011.html

    Ny dag och tomt kommentarsfält :)

    SvaraRadera
  42. Testar å tar en lott här då. :) och bilderna syns inte, btw.

    anjahakanson@hotmail.com

    SvaraRadera
  43. Tar mig en ny lott.

    emmis_soet@hotmail.com

    SvaraRadera
  44. Nu måste jag pröva lyckan igen med en lott till!

    Kramis från pockethexan@live.se

    SvaraRadera
  45. Nu är jag tillbaka för en ny lott =)
    jjohannah@hotmail.com

    SvaraRadera
  46. Jag tar en tisdagslott för nu är det efter midnatt.

    Susanne LG
    gotland(at)speedmail.se

    SvaraRadera
  47. 24/5 likabra titta in igen

    SvaraRadera
  48. En ny lott! :)

    /Sandra
    sandra.li@hotmail.com

    SvaraRadera
  49. Då siktar vi på 5000 kommentarer igen då! ;)

    SvaraRadera
  50. Dagens lott, Tack! liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  51. är med idag med och har bannern kvar :)

    SvaraRadera
  52. Ny dag ny lott :)
    holgersson.malin@gmail.com

    SvaraRadera
  53. Jag tar en lott igen!


    turkost@gmail.com

    SvaraRadera
  54. Godmorgon fràn ett regnigt Turkiet
    Tar mig en ny lott :)

    http://sofiestavlingsblogg.blogg.se/2011/april/goodiebag-2011.html

    SvaraRadera
  55. Ny lott idag. :)

    anjahakanson@hotmail.com

    SvaraRadera
  56. Hejsan !
    En riktigt mulen och grå dag ;(((((

    Kram Bitte
    anders.nilsson6@comhem.se

    SvaraRadera
  57. Hej hej! Dagens kommentar, hoppas på tur!

    johanna@kenas.se

    SvaraRadera
  58. En ny lott, tack!

    //barbamama78@gmail.com

    SvaraRadera
  59. Nu är jag här igen! och eftersom det är nu vecka vill jag gärna ha 5 extralotter för bannern! Kraaam!

    SvaraRadera
  60. Dennis_sunesson@hotmail.com24 maj 2011 kl. 13:37

    dagens lott

    SvaraRadera
  61. ny dag en lott till
    sofie.brannlund@hotmail.com

    SvaraRadera
  62. Är osäker om min kommentar kom med ???

    Kram Bitte
    anders.nilsson6@comhem.se

    SvaraRadera
  63. hämtar en ny lott idag :)

    SvaraRadera
  64. Och så en lott idag då.

    (ytterligare @ live.se)

    SvaraRadera
  65. Ny dag och såklart ny lott. :D

    kram.

    SvaraRadera
  66. tar dagens lott!

    mail: litenmentuff@live.com

    SvaraRadera
  67. Tar en lott idag!


    turkost@gmail.com

    SvaraRadera
  68. Har nog missat några dagar .. men tar en ny lott idag! :)

    mail: elinteg81@gmail.com

    SvaraRadera
  69. Hej hej,
    Jag vill gärna ha en ny lott idag. Där jag bor har det varit en riktig blåsdag, men ganska varmt. Ha en bra kväll önskar
    Ann
    flamsing@hotmail.com

    SvaraRadera
  70. Jag vill gärna ha en ny lott idag igen

    rebecca_thoren@yahoo.se

    SvaraRadera
  71. Ny dag och lott!

    anayahs@gmail.com

    SvaraRadera
  72. Håller tummarna för lägenheten! Kram Annika Granberg

    SvaraRadera
  73. Tittar in och hämtar dagens lott :-)

    erika.sturk@gmail.com

    PS Verkar fungera dåligt med att kommentera :( Kunde inte kommentera tidigare idag trots upprepade försök...

    SvaraRadera
  74. Ny dag ny lott
    ivarsgard@gmail.com

    SvaraRadera
  75. Jaha, en lott idag vill jag gärna ha :)
    petronellan@hotmail.com

    SvaraRadera
  76. dagens lott är min ;)

    conny
    crazy_ace@hotmail.se

    SvaraRadera
  77. Komer in så här på kvälls kvisten å lägger in om en ny lott :)

    Anna Österlund
    smajl_123@hotmail.com

    SvaraRadera
  78. Nu hoppas jag på tur för det har jag inte haft på länge! :p caroline_wilsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  79. God morgon säger jag hurtigt, fast ögonen går i kors!

    Dags för dagens lott!

    Susanne LG
    gotland(at)speedmail.se

    SvaraRadera
  80. Dennis_sunesson@hotmail.com25 maj 2011 kl. 06:38

    dagens lott

    SvaraRadera
  81. Ny dag och ny lott. :)
    kram Madde.

    SvaraRadera
  82. Dagens lott. Ha en trevlig onsdag!

    SvaraRadera
  83. Ny dag ny lott :)
    holgersson.malin@gmail.com

    SvaraRadera
  84. är med idag med och har bannern kvar än :p

    SvaraRadera
  85. gör ett nytt försök idag. ny lott!

    SvaraRadera
  86. En till lott tack :) *hoppas hoppas*

    http://sofiestavlingsblogg.blogg.se/2011/april/goodiebag-2011.html

    SvaraRadera
  87. En ny dag och några nya lotter skulle jag vara glad för :)

    http://p0llys.blogg.se/2011/may/jag-tavlar-om-en-goodiebag.html

    SvaraRadera
  88. en lott till
    sofie.brannlund@hotmail.com

    SvaraRadera
  89. Tjingeling! Här kommer dagens kommentar.

    johanna@kenas.se

    SvaraRadera
  90. Tar en lott idag :)
    Millan_89@live.se

    SvaraRadera
  91. Hej!

    Nu var de länge sen jag lmnade en lott... Har haft annat för mej.

    sarina.fredriksson@hotmail.com

    SvaraRadera
  92. Nu är ja här igen :)

    Anna Österlund
    smajl_123@hotmail.com

    SvaraRadera
  93. Tar en liten onsdagslott! :)

    SvaraRadera
  94. Hejsan !
    OJ vad det blåser här i Skåneland idag :(
    Har hängt ut tvätt får väl hämta den på en annan gata haha.
    Kram Bitte
    anders.nilsson6@comhem.se

    SvaraRadera
  95. Hämtar en lott idag :)
    petronellan@hotmail.com

    SvaraRadera
  96. En ny lott!

    //barbamama78@gmail.com

    SvaraRadera
  97. Tar en ny lott, caroline_wilsson@hotmail.se

    SvaraRadera
  98. En ny lott idag!

    turkost@gmail.com

    SvaraRadera
  99. Här är jag! :)

    http://teskedtavlar.blogspot.com/2011/04/goodie-bag-2011.html

    SvaraRadera
  100. Dagens lott!


    /sagling@hotmail.com

    SvaraRadera
  101. Dagens kommentar.

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  102. Dagens lott!
    Karin (stormfageln@hotmail.com)

    SvaraRadera
  103. "Nu är jag här igen" :)
    (nillwa@hotmail.com)

    SvaraRadera
  104. Onsdagslott - jag kan fortfarande inte kommentera i firefox... knepigt.

    SvaraRadera
  105. dagens lott, liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  106. Ny dag, ny lott !! ;D

    jag_jessika@hotmail.com

    (Har haft problem att kommentera de sista dagarna?? ;( är det bara jag?? )

    SvaraRadera
  107. jag tar dagens lott!

    mail: litenmentuff@live.com

    SvaraRadera
  108. en ny lott =)
    anna.sundblad@gmail.com

    SvaraRadera
  109. Jag har problem med att kommentera, så om alla mina försök idag och igår gått in så bortse från dem =)
    jjohannah@hotmail.com

    SvaraRadera
  110. Dagens lott
    ivarsgard@gmail.com

    SvaraRadera
  111. Dagens lott! Kram Annika Granberg

    SvaraRadera
  112. En lott idag igen. :)

    anjahakanson@hotmail.com

    SvaraRadera
  113. tar en lott... Förresten så får jag lite inspiration att gå ner i vikt av dina träningsinlägg :) Väntar nu bara på att jag ska få tid :)

    SvaraRadera
  114. Nu är det torsdag och en lott till mej!

    Susanne LG
    gotland(at)speedmail.se

    SvaraRadera
  115. Till näktergalens sång kommer min kommentar så här sent. Helt otroligt vad den sjunger"

    SvaraRadera
  116. tar dagens lott

    mail: litenmentuff@live.com

    SvaraRadera
  117. dagens kommentar för dagens lott =D KRAM!

    SvaraRadera
  118. Dagens lott, liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  119. Ny dag ny lott :)
    holgersson.malin@gmail.com

    SvaraRadera
  120. Ny dag och ny lott. =)


    geshiia@live.se

    SvaraRadera
  121. Jag vill gärna ha en lott idag!
    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvaraRadera
  122. Dagens lott. :)
    anjahakanson@hotmail.com

    SvaraRadera
  123. Jag tar en ny lott idag!

    beabofink@hotmail.com

    SvaraRadera
  124. God Morgon !

    Hoppas ni får en härlig dag :D
    Ska själv iväg på nya provtagningar ;(
    Kram Bitte
    anders.nilsson6@comhem.se

    SvaraRadera
  125. Ny lott till mig. :)

    emmis_soet@hotmail.com

    SvaraRadera
  126. Halar in en ny lott för dagen :)

    Mail: lindahedberg@live.se

    SvaraRadera
  127. ny dag ny chans =)
    jjohannah@hotmail.com

    SvaraRadera
  128. en liten lott

    (ytterligare @ live.se)

    SvaraRadera
  129. Godmorgon! Ny dag och ny lott!

    SvaraRadera
  130. Ny lott för mig, please.
    rodeback@gmail.com

    SvaraRadera
  131. Dagens lott!

    //barbamama78gmail.com

    SvaraRadera
  132. hej hej! hoppar in och lämnar en länk för några lotter idag :)

    http://p0llys.blogg.se/2011/may/jag-tavlar-om-en-goodiebag.html

    SvaraRadera
  133. Dagens lott :)

    veronica_ohlen@hotmail.com

    SvaraRadera
  134. Dagens lott :), caroline_wilsson@hotmail.se

    SvaraRadera
  135. Dennis_sunesson@hotmail.com26 maj 2011 kl. 12:07

    dagens lott

    SvaraRadera
  136. Ny dag och en ny fräsch lott :)))

    http://sofiestavlingsblogg.blogg.se/2011/april/goodiebag-2011.html

    SvaraRadera
  137. Jag tar gärna en lott idag igen och har skrivit ett nytt inlägg i min blogg med nya tävlingslänken: http://favolosa.blogg.se/2011/may/the-goodiebag-2011.html

    SvaraRadera
  138. Goeftermiddag! Hoppas på vinst!

    Johanna@kenas.se

    SvaraRadera
  139. Jag vill gärna vara med och tävla idag med

    rebecca_thoren@yahoo.se

    SvaraRadera
  140. Dagens lott
    anna.sundblad@gmail.com

    SvaraRadera
  141. torsdagslott

    /sagling@hotmail.com

    SvaraRadera
  142. Ny dag och ny lott.

    kram Madde
    jansson_madelen@hotmail.com

    SvaraRadera
  143. Nu var det längesen jag var med, men hoppas på tur och hoppas på en liten vinst!

    SvaraRadera
  144. Självklart jag är med!!
    Dagens lott!
    Och har länkat i min blogg
    http://saraannaalexandra.blogg.se/2011/may/goodiebag-2011.html#comment
    saarus-08@hotmail.com

    SvaraRadera
  145. Tar mig väl en lott idag igen!

    SvaraRadera
  146. Dagens lott
    ivarsgard@gmail.com

    SvaraRadera
  147. "Nu är jag här igen" (nillwa@hotmail.com)

    SvaraRadera
  148. Tittar in och hämtar dagens lott!

    Erika.sturk@gmail.com

    SvaraRadera
  149. En lott till mig, så här i sista stund!

    Conny
    crazy_ace@hotmail.com

    SvaraRadera
  150. Är med idag med och har bannern kvar än! :)

    SvaraRadera
  151. En lott, liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  152. Ny dag ny lott :)
    holgersson.malin@gmail.com

    SvaraRadera
  153. Dennis_sunesson@hotmail.com27 maj 2011 kl. 07:33

    dagens lott

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar