tisdag 28 juni 2011

Brio lära gå vagn

Hej! Är precis hemkommen efter en varm promenad. Jag och Wille gick till Stadsparken och mötte upp Annika med William och Sofia med Savannah. Tyvärr var vi så sena så det blev ett väldigt kort besök innan vi fick gå hem igen. På halva vägen hem gjorde Wille tvärstopp. Han vägrade helt enkelt ligga i vagnen i ren värme panik. Jag fick ta av honom kläderna så han bara låg i sin lilla blöja och sen fick jag stå och fläkta med en filt så han skulle få lite luft. Då lugnade han ner sig och vi kunde gå hem. Jag kommer innanför dörren och inser att jag själv nästan håller på att svimma av värmen, men man glömmer bort sig själv. Det är första hand Wille och man tänker inte alls på hur man själv mår. Skumt det där. Hur som helst. Nedan är en bild på Wille som idag använde lära gå vagnen helt själv för första gången. Vi lade i en stor tung bok i för att försöka "sega ner" hjulen lite, för själva spärren på hjulen fungerar inte. Det gick bra och visst man får ha mycket koll för lutar han sig med hela vikten åker han ju snabbt framåt. Men just nu verkar det mer roligt att bita på handtaget än att gå med vagnen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar