måndag 6 juni 2011

Hemma Träning

Nu ska det bli bättring på hemmagymfronten. Vi har så mycket fina prylar som vi beställt för att vi ska kunna träna hemma när Wille sover. Problemet är att alla träningsartiklar står i Willes rum. När Wille sover kommer man på att man vill träna, men då vill man inte gå in och väcka honom! Så då står dom där inne, och samlar damm. Men nu har vi bestämt oss för att istället för att ta plats inne i Willes rum tänker vi flytta allt till vårt rum. Det blir väldigt trångt, men det är det ju värt! Man vill ju kunna använda sakerna! Så nu ska det bli mer träning här hemma och jag tänker självklart låta er följa med och tjuvkika på våra träningspass. Nu blir det fler träningstips via bilder och videos, recensioner av våra hemmagym produkter, och lite annat gött! :) Dessa är de träningsartiklar vi har hemma som vi kommer använda och berätta mer om.

 ProPlate från B-well

Rockring med vikter som jag fick av min mor. 

Powerwheel från smartgym


Kettlebells. 5 kilo och 8 kilo. Från Kettlebellcenter

Pilatesboll som jag lånat av min far (inför förlossningen) och som nu är kvar hos oss, perfekt träningsredskap fram tills pappa bestämmer sig för att ta tillbaka den :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar