tisdag 28 juni 2011

Smalfilm

När jag var hemma i Skövde i helgen så blev det nostalgisk Smal-Film på väggen hemma i vardagsrummet. Jag fick se en film på när min Pappa fyllde 25 år (Bilden ni ser där han har en lår-lång frottébadrock på sig) haha. Det kändes konstigt att se mina föräldrar när dom inte hade barn. Det känns ju som dom har varit våra föräldrar i hela deras liv. Men det klart dom inte har. Sedan fick jag se gamla bebisfilmer på mig själv, och inse att Wille är faktiskt ganska lik mig ändå även fast det ser mest ut som han är lik Magnus. Ja. Smalfilm får högsta betyg. Det var riktigt mysigt :)

1 kommentar:

  1. Tänk att de har kvar apparaten också!!
    Men jag hoppas de fört över filmerna till dvd eller liknande för det lär ju inte vara lätt eller billigt att skaffa en ny apparat om den går sönder...?

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar