fredag 3 juni 2011

Erikas Rosa Gobitar


Denna otroligt snälla fråga fick jag från en läsare vid namn Ann. Det gav mig en idé att visa er vilka produkter jag använder. Jag har tidigare fått inspiration från Adara Magazine där hon sorterade sina favoritprodukter i olika färger och ni som känner mig vet ju hur mycket jag älskar att sortera så jag snor denna idén. Detta var ju bara för roligt för att motstå helt enkelt:) Tack Ann för den fina komplimangen! :)

Dagens färg blir Rosa


1. Baby Lotion. Gunry
2. Loreal sminkborttagningmedel. Åhlens
3. Protein Schampo. Rosenserien
4. Hårinpackning. Gunry
5. Body Scrub. Gunry
6. Facial Scrub. Gunry
7. Gucci Rush 2. Kicks
8. Sminkborttagningspads. Depend
9. Deodorant, LdB. Åhlens
10. Lermask. Rosenserien
11. Peelingkräm. Rosenserien
12. Fuktkräm. Rosenserien
13. Body Butter. Gunry
14. Sminkborttagningsservetter. Gunry
15. Ansiktsmasker. Gunry
16. Våtservetter. Gunry
17.Snodd. H&M

Finns det någon speciell färg ni vill se nästa gång? :)

1 kommentar:

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar