måndag 13 juni 2011

Saknad och Dusch

Godmorgon!! Blev väckt av en jollrande Wille klockan 9. Nu kommer jag låta väldigt konstig, men jag kan sakna de nätterna då Wille vaknade. Inte när han vaknade så mycket så jag blev knäpp. Men dom nätterna då han vaknade 1 max 2 gånger. Det var så mysigt att gå upp och smyga in till honom och ta upp honom, lägga honom i min famn och bara mysa ett tag. Så gosig som han var dom nätterna är han aldrig nu för tiden. Nu är det bara fart och fläkt. Vilket också självklart är jätteroligt! Men åh vad jag kan sakna vårt gos. Gräset är alltid grönare på andra sidan eller hur? :) Hur som helst så är jag väldigt glad över sömnen, så därför sörjer jag inte mer över detta!

Jag ville ta med sötaste kortet också. På Willes nya favvo. Duscha. Munstycket inställt på sån där ånga, regnskog, lättdusch. Svårt att förklara men jag tror ni förstår. Oj vad roligt det är tycker Wille! Väldigt praktiskt också och miljövänligt:) Slippa fylla badkaret varje gång :) Finns det något sötare än bebisrumpor? Nepp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar