onsdag 29 juni 2011

Plaskpool & Tomas Järvheden

Nu har vi precis kommit hem från Kumla. En härlig dag med mycket sol och bad. På bilden sitter Wille i den lilla plaskpoolen men det fanns en stor pool bredvid där vi vuxna även kunde bada. Där satt vi med våra bebisar och åt isglass och hade det skönt. Wille älskar att bada! Skönt att kunna svalka sig, han är väldigt känslig mot värme. Får se hur det går med det när vi åker till Turkiet. Men då kanske han har vänjt sig efter en svensk sommar :)

Nu sover Wille skönt i spjälsängen och jag tänker passa på att ta en kall dusch. Sen ska jag göra mig i ordning för ikväll blir det After Work på Strömpis med några vänner. Det blir buffé och sen ska vi titta på Tomas Järvheden. (Så heter han va?:). Ska bli skoj!

Någon mer som ska till Strömpis?

2 kommentarer:

  1. är det ett eldsmärke han har i pannan?.

    SvaraRadera
  2. Hej. Nej det är ett smultronmärke han har i pannan.

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar